Comenzi online

Comenzile se vor plasa de către utilizatori prin intermediul site-ului. Fiecare comandă plasată trebuie să primească o confirmare pe e-mail din partea noastră.

Comenzile se pot plasa cu minim 24 de ore înainte de livrare. Pentru comenzile personalizate de tort sau alte produse, comanda se plasează cu minim 72 de ore înainte.

Costul comenzii va fi afișat în momentul plasării acesteia pe platformă. Comenzile sunt procesate în cel mai scurt timp după plasarea acestora, în intervalul Luni – Duminică 08:00-18:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program, acestea vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

Livrarea se face în condiții sigure și conforme de către echipa Cofetăriei Sorana, pe traseul prestabilit, în orașul Iași și în împrejurimi, respectând datele de livrare comunicate pe site.

Livrările se efectuează zilnic, în intervalul orar 12:00-18:00.

De cele mai multe ori, livrarea nu se va programa la o oră fixă. Din pricina traficului și în funcție de numărul de livrări, nu putem promite că vom ajunge exact la timp, însă promitem să ne încadrăm într-un interval orar de o oră sau două stabilite de comun acord. În cazul în care se dorește intrarea în posesia comenzii la o oră fixă, recomandăm ridicarea acesteia dintr-o Cofetărie Sorana.

Costul Livrării

Livrarea este gratuită pe raza orașului Iași +5km pentru comenzile cu valoare minimă de 500 lei și plasate cu minim 24 de ore înainte. Comenzile online sub 500 lei nu vor fi livrate.

În momentul livrării, clientul are obligația de a solicita livratorului bonul fiscal aferent comenzii plasate prin magazinul online.

În cazul în care o comandă nu poate fi livrată (destinatarul nu răspunde, adresa specificată în comandă nu este corectă etc.), veți fi contactat telefonic de către livrator. Dacă nu se poate contacta destinatarul prin nicio metodă, comanda se va lăsa spre ridicare din cea mai apropiată Cofetărie Sorana. 

Retur

Returul se face în momentul livrării produsului în următoarele situații:

Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site

În cazul în care produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta Sorana de pe site, clientul poate solicita returnarea acestuia fie pentru înlocuire, fie pentru rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se dorește înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, iar dacă valoarea este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuit. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, unde este cazul, sunt suportate de către furnizor.

Produse ce au fost livrate greșit

În cazul în care s-au livrat alte produse decât cele solicitate, acest fapt va fi semnalat imediat, iar clientul va refuza primirea comenzii. Clientul are posibilitatea de a solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul comandat nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea acestuia cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se dorește înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, iar dacă valoarea este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuit. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, unde este cazul, sunt suportate de către furnizor.

Returnarea banilor se va realiza prin transfer bancar în maxim 14 zile.

Anularea comenzii

Anularea comenzii se realizează în următoarele situații:

Comanda plasată pe site nu poate fi onorată de către producător, astfel se va face returul banilor în contul clientului în termen de 14 zile, cu înștiințarea acestuia în prealabil.

Clientul dorește anularea comenzii și înștiințiază producătorul printr-un răspuns în scris fie la email-ul de confirmare a comenzii primit în momentul plasării comenzii pe site, fie telefonic la +40232 233 784. Înregistrarea cererii de anulare a comenzii se realizează cu minim 24 de ore înaite de ora livrării, fiind urmată de rambursarea sumei aferente comenzii în maxim 14 zile de la cofirmarea anulării comenzii.

Pentru orice problemă întâmpinată sau nelămuriri, te rugăm să ne contactezi prin e-mail (comenzi@cofetariasorana.ro) sau telefonic (+40232 233 784).